domingo, 9 de mayo de 2010

Saló Cómic Barcelona 2010

Ha acabat el saló i per un any no hi he anat tant sols com a espectadora.
L'Escola 9zeros hi tenía stand per primer any, i m'hi vaig passar la tarda del divendres i de dissabte, a l'stand fent mostra de dibuix al personal i repartint propaganda, estic rebentada, però ha valgut la pena, ja que vam poder disfrutar de dues pantallarres Wacom Cintiq 21UX prestades de part de l'stand de Wacom a l'escola.



Si us plau, quina marevella!!! I es clar, després de tirar-me el finde dibuixant directament sobre pantalla enorme, reclinable i amb les prestacions de tableta gràfica portada a un monitor, torno a casa a treballar amb la meva Bamboo DINA5 T^T (no em malinterpreteu, m'encanta la meva tableta i em va de conya, però després de provar aquella marevella de la tecnología, sabe a poco..., marevella que per cert, val 2000 euracos O_o resignació...)

Penjo el dibuixet que em vaig dedicar a fer, ja que m'agrada com va quedar ^^

L'Esbossat, les línies més o menys definitives i el pintat, tot sense necessitar scanners T^T No età del tot acabat, per exemple, la pistola, suposo que quan tingui el definitiu el penjo.


1 comentario:

Anónimo dijo...

molt xulos els treballs gemma :DD