martes, 7 de octubre de 2008

Traces, proves de linia

Aquestes són les animacions que vaig fer jo per al curt "Traces" La primera és un obrer caminant, en la qual només vaig fer el "Keyframes" o dibuixos clau. Els intercalats i el passat a net el van fer altres persones, passant abans per les correccions fetes per el professor.





La segona és la prova de linia de la noia que s'aixeca i marxa dient adéu. Primer vaig fer els dibuixos clau, els professors em van fer les correccions anatomiques i d'animació i llavors vaig fer els intercalats.




L'últim és ja passat a net. Normalment Els dibuixos clau els fa una persona, els intercalats una altre i el passat a net una tercera. Però anavem curts de personal, així que tots feiem de tot xDD , en aquest cas les tres feines les vaig fer jo.

No hay comentarios: