lunes, 6 de octubre de 2008

Traces

Doncs si!
Ja està fet el curt! OlèOlè!!
Després de dos mesos de no actualitzar el blog, aquí us poso el motiu per el qual jo i vint persones més han estat enfeinades durant tot l'estiu. Per culpa d'aixó no he donat quasi senyals de vida :p
El curt que vam presentar a la Primera trobada d'aprenents europeus a Paris-Bercy el passat 3 d'octubre xDD
Moltes gràcies al David per penjar-lo al You-tube i així poder-lo compartir amb tots nosaltres.



N'estem la mar d'orgullosos tots plegats xDD

Vaig gravar la trobada, axis k quan tingui un momentet faré el muntatge i el penjaré.
A la proxima entrada penjaré els esbossos k vai fer jo per aquest curt :) Apa siau!

4 comentarios:

Aida Fernàndez dijo...

Uale Gemma!
Estic flipant!!!!
K crack k ets!!!!
K n'és de la teva vida?
Tinc ganes de kdar un dia amb vosaltres! Quant us va bé?
Ja em direu alguna coseta!!!
Aida____

Blanca dijo...

Ha quedado genial, enhorabuena

Júnior dijo...

OSTRES, QUE MACO!

Felicitats!
:-)

És molt suau; l'animació, vull dir! Que guapo!

Anónimo dijo...

Enhorabuena a todos, creo que ha merecido la pena sacrificar el verano,no? me alegro mucho que os haya salido tan bien!!!